We starten het nieuwe jaar met extra inkoopvoordeel op planten, bloemen en accessoires! Van zondag 4 t/m vrijdag 16 januari zijn de Green Trade Weeks terug en profiteer je bij Waterdrinker van aantrekkelijke deals.




We starten het nieuwe jaar met extra inkoopvoordeel op planten, bloemen en accessoires! Van zondag 4 t/m vrijdag 16 januari zijn de Green Trade Weeks terug en profiteer je bij Waterdrinker van aantrekkelijke deals.


Van 2 tot en met 7 november staat het Green Trade Center in Aalsmeer volledig in het teken van de GTC Days. Tijdens deze inkoop- en inspiratiedagen staan de 'Jungle Icons' centraal: planten die méér zijn dan alleen groen. Het wordt opnieuw een bijzondere ervaring, want we pakken weer groots uit. Ben jij erbij??


De zomer maakt plaats voor het nieuwe seizoen en dat betekent: tijd voor de Green Trade Weeks! Van zaterdag 24 augustus t/m donderdag 5 september, profiteer je bij Waterdrinker weer van extra inkoopvoordeel op het gebied van planten, bloemen en accessoires.


We zijn trots om te delen dat Planty Concepts een mooie plek heeft gekregen in de nieuwste editie van TuinZaken! In het artikel vertelt Jos Glasbergen enthousiast hoe we met Planty Concepts tuincentra helpen om hun plantenafdeling eenvoudig te transformeren tot een inspirerende en verkoopstimulerende ruimte.


Op deze dag profiteer je in het GTC van een extra ruim assortiment, volop keuze en aantrekkelijke GTC Deals. Lees verder voor meer informatie!


Van zondag 13 april t/m dinsdag 6 mei vinden bij Waterdrinker de ORCHID WEEKS plaats. Lees verder voor meer informatie.


Van zondag 2 t/m dinsdag 4 maart vinden onze GTC Days plaats! Laat je zintuigen prikkelen door ons nieuwe thema Floral Candy, dat compleet in het teken staat van frisse voorjaarsideeën en ‘snoepjes voor het oog’. Tel daar de mooiste planten en bloemen bij op en je bent helemaal klaar om van dit seizoen een floral feestje te maken!


Maak kennis met 'Planty Concepts', een vernieuwend concept dat planten op een unieke manier tot leven brengt. Dit concept is speciaal ontwikkeld voor tuincentra die hun presentatie willen verbeteren en de beleving voor klanten willen vergroten.


Met trots kondigen wij, samen met alle andere DFG bedrijven, de volgende stap aan in onze gezamenlijke duurzaamheidsstrategie: IMPACT2030! Onlangs hebben Marcel Zandvliet en Raimon Loman de nieuwe IMPACT2030-folder en het canvas officieel overhandigd.

